Koordynator zamówień

Kogo szukamy?

  • Jesteś otwarta/y na kontakt z Klientem. Chętnie udzielisz informacji oraz doradzisz odpowiednią usługę. 
  • Jesteś doskonale zorganizowana/y, wszystko masz zaplanowane z wyprzedzeniem i dopięte na ostatni guzik. 
  • Aplikacje WhatsApp, Slack, Messenger, Signal, Google Calendar, Google Sheets, Google Drive są Ci doskonale znane. Mile widziana znajomość obsługi sklepów WooCommerce.
  • Lubisz nowe technologie i chętnie uczysz się z nimi pracować.  
  • Potrafisz komunikować się po angielsku, w mowie i piśmie, co najmniej na poziomie B2. 
  • Interesujesz się zagadnieniami z zakresu opieki nad psami i kotami. 

Co będziesz robić?

  • Odpowiadać na zapytania klientów napływające drogą telefoniczną oraz za pośrednictwem poczty e-mail i komunikatorów internetowych.
  • Udzielać informacji i przyjmować zamówienia od klientów. 
  • Przekazywać informacje pomiędzy klientem a opiekunem. 
  • Czuwać nad kalendarzem firmowym.
  • Prowadzić ewidencję sprzedaży. 
  • Dbać o prawidłowy przepływ dokumentów (umowy, formularze, faktury).

Co oferujemy?  

  • Pracę zdalną od poniedziałku do piątku przez 1-4 godziny dziennie w godzinach przed- i okołopołudniowych. Długość czasu pracy jest zależna od ilości zleceń danego dnia.
  • Standardowo zaczynamy pracę o godzinie 10:00, ale możesz też zacząć wcześniej lub później.
  • Możliwość pogłębiania wiedzy z zakresu behawiorystyki psów i kotów. 
  • Szkolenia i stałe wsparcie merytoryczne. 
  • Zniżki na nasze usługi opieki nad zwierzętami, konsultacji behawioralnych i szkoleń.
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub B2B.

Interesuje Cię nasza oferta? Wyślij CV na adres: praca@petsitterkrakow.pl