Kogo szukamy?
- Jesteś otwarta/y na kontakt z Klientem. Chętnie udzielisz informacji oraz doradzisz odpowiednią usługę.
- Jesteś doskonale zorganizowana/y, wszystko masz zaplanowane z wyprzedzeniem i dopięte na ostatni guzik.
- Aplikacje WhatsApp, Slack, Messenger, Signal, Google Calendar, Google Sheets, Google Drive są Ci doskonale znane. Mile widziana znajomość obsługi sklepów WooCommerce.
- Lubisz nowe technologie i chętnie uczysz się z nimi pracować.
- Potrafisz komunikować się po angielsku, w mowie i piśmie, co najmniej na poziomie B2.
- Interesujesz się zagadnieniami z zakresu opieki nad psami i kotami.
Co będziesz robić?
- Odpowiadać na zapytania klientów napływające drogą telefoniczną oraz za pośrednictwem poczty e-mail i komunikatorów internetowych.
- Udzielać informacji i przyjmować zamówienia od klientów.
- Przekazywać informacje pomiędzy klientem a opiekunem.
- Czuwać nad kalendarzem firmowym.
- Prowadzić ewidencję sprzedaży.
- Dbać o prawidłowy przepływ dokumentów (umowy, formularze, faktury).
Co oferujemy?
- Pracę zdalną od poniedziałku do piątku przez 1-4 godziny dziennie w godzinach przed- i okołopołudniowych. Długość czasu pracy jest zależna od ilości zleceń danego dnia.
- Standardowo zaczynamy pracę o godzinie 10:00, ale możesz też zacząć wcześniej lub później.
- Możliwość pogłębiania wiedzy z zakresu behawiorystyki psów i kotów.
- Szkolenia i stałe wsparcie merytoryczne.
- Zniżki na nasze usługi opieki nad zwierzętami, konsultacji behawioralnych i szkoleń.
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub B2B.
Interesuje Cię nasza oferta? Wyślij CV na adres: praca@petsitterkrakow.pl